We zijn in Santiago de Compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu We zijn in Santiago de Compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu

We zijn in Santiago de Compostella

Door: Gerard en Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Joke

07 September 2010 | Spanje, Santiago de Compostella

Gisteren 6 september zijn wij om twaalf uur aangekomen in Santiago.
Helaas regende het de laatste 15 km en was het zicht op Santiago niet zo mooi als de routeboekjes beschrijven.Het verslag van de laatste 7 dagen volgt als wij thuis zijn, want we gaan eerst genieten van deze mooie stad en omgeving.
De laatste 7 dagen waren erg zwaar met zeer veel bergen en zeer fraaie afdalingen. Maar het goede humeur hebben we behouden en gaan we gebruiken om vandaag de mis mee te maken en vooral het omarmen van het beeld van St Jacob. Wij zijn bijzonder trots dat wij dit hebben volbracht. In totaal 2607 km is niet niets. Gisteren hebben wij al verhalen uitgewisseld met diverse mensen die we onderweg ook tegen zijn gekomen. Lekker borrelen en tapas eten. Morgen gaan we nog met de bus naar Cap Finisterre volgens de legende de plek waar St Jacobus dood aan kwam. Nog bedankt voor alle reacties die hebben ons gebracht waar we wilden komen.
Namens Gerard en Kees

PROSTO TAK!!!!

• 07 September 2010 - 09:16

Erik Schepers:

Kees en Gerard, super dat jullie het weer geflikt hebben.
    Ik heb er echt veel respect voor.

gr. Erik

• 07 September 2010 - 09:52

Mijke:

WOEEEEEEE GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!!! =D Echt superknap!!!! =)

• 07 September 2010 - 10:17

Gerlof:

Al je collega's van Jurrenco zijn trots op een collega met zo'n fantastisch uithoudings vermogen en drive om deze prestatie te leveren. Ook gerard natuurlijk van harte gefeliciteerd met deze top prestatie.
    Wij zien elkaar weer spoedig en zullen uitgebreid toosten.
    Groeten vanuit Amersfoort.
    Crew Jurrenco verwarmingstechnieken.

• 07 September 2010 - 10:19

Daphne:

Echt super super goed!!!! Dat hebben jullie toch maar gedaan, echte sportmannen zijn jullie!!!
    Geniet van de laatste dagen en tot snel. Hebben jullie alweer een nieuwe uitdaging in gedachten.
    Kus daf

• 07 September 2010 - 10:22

Gijs:

Amen...

• 07 September 2010 - 10:30

Jasper:

Goed bezig! nu kunnen de kilo's er weer bij komen!

• 07 September 2010 - 11:31

Renske:

Hoi papa en Gerard,

Super gefeliciteerd echt zo ontzettend goed van jullie, ik doe het jullie niet na hoor, woooow :D:D

xxx en tot snel :)

• 07 September 2010 - 11:45

Ciel&anjo:

wat moeten wij hierop nog zeggen?? Er kan alleen een hoofdschuddend WOW! vanaf. GEWELDIGE PRESTATIE.

c&a

• 07 September 2010 - 11:46

Henri & Machteld:

Met alle respect! Fantastisch. Vele zeelui hebben het in het verleden niet gehaald rond Cape Finisterre, zeer de moeite waard! geniet maar. Goede reis terug en we zien elkaar weer! toi toi toi.

• 07 September 2010 - 12:21

Herre En Jelly:

Wat een super-super geweldige prestatie. Een Amersfoortse keitrekker zal het jullie niet nadoen. Geniet daar nog een paar dagen van deze prestatie en hou dat gevoel vast voor de rest van je leven. Een big kis van ons.

• 07 September 2010 - 12:24

Marjolijn & Ivor:

Wat een fantastische prestatie!! Topmannen!!

Jammer van het regenachtige zicht op Santiago. Als het weer is opgeklaard kunnen jullie het anders ff opnieuw doen, de laatst 20 km:) hihi. Nee hoor, lekker genieten!! En tot heeel gauw nu!

Dikke kus van ons

• 07 September 2010 - 14:24

Joke:

Super gedaan lieve mannen ... Ik ben trots op jullie.Ben stiekum toch wel benieuwd wat jullie denken als jullie hem omarmen.En trouwens bijna 6 weken is echt wel genoeg hoor. Ben blij als jullie weer thuis zijn. Tot vrijdag! Liefs Joke

• 07 September 2010 - 14:49

JAN EN ANNEKE:

GEFELICITEERD MET JULLIE PRESTATIE SUPERMANNEN ZIJN JULLIE!

TOT GAUW JAN EN ANNEKE

• 07 September 2010 - 15:11

Herre:

Kees en Gerard.

Wat een prestatie en in een betrekkelijk korte tijd, jullie wilden wel heeeeel graag naar de heilige Jacob.
    We zien uit naar de verhalen en de foto`s

groetjes

• 07 September 2010 - 15:12

André:

Knap van jullie Gefeliciteerd, Hebben jullie nu geen last van zadel pijn ik heb dat al na 50 km.
    Als jullie weer thuis kunnen we weer tennissen.

Groet André

• 07 September 2010 - 17:47

Janja En Daniel:

Lieve Gerard en Kees,
    Wat een suppermannen zij jullie.
    Ik ben zo trots op jullie prestatie.
    Fantastisch !!!!!!!
    Geniet nog een paar dagen en tot vrijdag.
    Veel liefs en dikke kus.
    Janja en Daniel.

• 07 September 2010 - 20:01

Ma En Teus.:

Wat valt hier nog meer te zeggen dan dat het een pracht prestatie is Van harte gefeliciteerd hoor mannen en tot gauw.Ma & Teus.

• 07 September 2010 - 21:58

Hanneke En Ronald:

Pff heren.. We hadden al grote bewondering voor jullie alles in dit opzicht..
    Maar er is weer een schep bij....
    Niets weerhoud je nu natuurlijk om een rondje SPANJE langs de kust te overwegen......
    Hebben jullie al een stel banden versleten? of neemt het eelt op je k... toe dan wel in de handpalmen door het stuur.....
    Missen jullie je meisjes al een beetje.....

Maar LOF en HULDE en omarm nog maar veel mensen naast beelden..
    Hanneke en Ronald
    EN de hele rest hier....

• 08 September 2010 - 07:07

Tonny:

Wat ontzettend top dat jullie dit hebben gedaan.
    neem mijn petje af voor jullie ,al die bergen en regen die jullie hebben moeten trotseren, echt gaaf ,ik doe het jullie echt niet na. geniet nu nog maar even van de mooie omgeving en rust lekker uit met wat van die jetzes en die overheelijke tapas, die hebben jullie DIK VERDIEND!!!!!!! proficiat.
    tot gauw Tonny

• 08 September 2010 - 09:42

Dick Van Den Boom:

Heren gefeliciteerd met deze prestatie en nu ? Ik weet het.... u bent er klaar voor en adviseer een trip naar IJsland en dan rondfietsen in dat grote lege land tussen de schapen en bergen. Ga eerst maar uitrusten en gezellig kerst vieren. Groeten Dick

• 08 September 2010 - 10:03

Rina En Marius:

Hallo Gerard en Kees,
    Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Wij zitten op Terschelling en ook daar 2 dagen regen!!
    Geniet van de klokken en de wierook!! We spreken elkaar.
    Groetjes

• 08 September 2010 - 10:56

Daniel:

Gefeliciteerd pap en kees !! Ben benieuwd naar alle verhalen. Tot aankomende vrijdag dan maar !! Kus en groetjes Daniel

• 09 September 2010 - 09:00

Rob En Karin:

Lees nu pas dat jullie er zijn wat gaaf en kees klaar voor de tennis uitdaging.gertjan en ik zijn al maanden in oefening ha ha stoer hoor mannen.gefeliciteerd.

• 09 September 2010 - 12:22

Piet Drijvers:

fijn dat jullie het gehaald hebben (had niks anders verwacht). En nog bedankt voor het uitlenen van de rain-legs die jullie kennelijk even hard nodig hebben gehad als Marius en ik.

• 10 September 2010 - 06:58

Johan Blom :

Kees en Gerard,

Jullie zijn echte bikkels.
    Ik heb respect voor jullie prestatie

Johan

• 10 September 2010 - 08:01

Gert Cramer:

proficiat kanjers

Gert Cramer

• 10 September 2010 - 13:22

Janja En Joke:

Hoi allen,

Vanavond gaan we ze ophalen en denken weer om half 11 in Hoogland te zijn....Wie zin heeft in een borrel en veel verhalen is van harte welkom op de Gerstekamp 7

Liefs Janja en Joke

• 10 September 2010 - 15:48

Machteld:

Nog lekker genieten van de laatste dagen en dan opgewekt weer terug naar een druilig Nederland. Het is enorm wat jullie elke keer weer presteren. Complimenten,

groetjes Machteld

• 13 September 2010 - 15:14

Aria:

geweldig geweldig,dat doet me broer toch maar,ik moet het hele verslag nog lezen want ik ben net in kouses aangekomen,na 5 weken plaka fijn om hier te zijn.
    maar Kees en Gerard het moet een hele ervaring geweest zijn morgen neem ik de tijd om alles te lezen.liefs maria en georgios