De eerste dagen - Reisverslag uit Námestovo, Slowaakse Republiek van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Námestovo, Slowaakse Republiek van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Kees en Gerard

Blijf op de hoogte en volg Kees en Joke

30 Augustus 2014 | Slowaakse Republiek, Námestovo

we beginnen dit keer met foto's omdat die meer zeggen dan worden en vooral onze daden.
Bezoek aan Krakau, Auswitsch en de zoutmijnen waren leuk, indrukwekkend, mooi en aangrijpend met onze dames die ons uitgeleiden.
De eerste twee dagen waren vooral zwaar voor Kees. Hierdoor zij wij nu al met de fiets, trein, bus onderweg naar Butapest.

• 30 Augustus 2014 - 19:31

Leo:

Hoi Kees en Gerard, overvallen door dit korte bericht reageer ik toch maar even zoals ik alle jaren hiervoor ook al deed!
    Wat ontbreekt is het reisdoel van dit jaar (kan aan mij liggen?) wellicht heb ik dit van jullie vernomen maar weet ik het niet meer?
    Waarom was het moeilijk voor Kees, die jonge god ziet toch niet op tegen een stukje fietsen.
    Ok, ik ga jullie de komende tijd volgen indien ik de berichten ga ontvangen.
    Nu alvast alle succes toegewenst, enne............iets minder alcohol wellicht, om het sportieve deel te verlichten!!, want ja het gaat om het fietsen nietwaar.
    groetjes
    Leo

• 30 Augustus 2014 - 20:24

Gijs:

Het reisdoel is er wel degelijk. Kennelijk zijn ze in alle haast vergeten jullie daarover te informeren.

Gerard en Kees doneren 10 euro per gefietste kilometer aan het KKSF (Kleinkinderen Studie Fonds)!!! Goed hè, wat een nobele kanjers zijn het toch!

• 30 Augustus 2014 - 20:28

Marjolijn:

Waar zijn die foto's dan?
    Veel plezier!! Liefs

• 30 Augustus 2014 - 20:31

Daphne:

Lieve Pap en Kees,

Het grote avontuur is weer begonnen en jullie hebben al heel wat meegemaakt. Hopelijk kunnen jullie alsnog heel wat km's maken op de fiets voor het goede doel. Heel veel succes en vergeet niet veel lol te maken, maar volgens mij hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Ik kijk uit naar jullie verhalen.

Liefs

• 30 Augustus 2014 - 22:12

Rina En Marius:

Mannen, veel plezier, sterkte en doe voorzichtig.
    Kijken nu al uit naar verhalen en foto's !

• 31 Augustus 2014 - 09:37

Gerard Van Eeden:

Wederom een grote onderneming. Wij wensen jullie veel plezier onderweg, geen lekke banden en droog weer. Zien uit naar foto's en verslagen. Let op de gezondheid en luister goed naar je lichaam.
    Groetjes van Gerard en Marian.

• 31 Augustus 2014 - 10:41

Paul De Kleuver:

Hoi stoere mannen.

Ik kijk nu al weer uit naar het volgende verslag.
    Ik wens juliie een goede en vooral leerzame reis. Maak er wat moois van en wat je niet in het verslag meld hoor ik graag bij thuiskomst mondeling.
    Veel plezier en succes.
    Paul

• 31 Augustus 2014 - 11:27

Mijke:

Lieve papa en Gerard,

Heel veel succes met de fietstocht! Jammer dat de eerste dagen tegenvielen qua zwaarte voor je benen. Hopelijk valt het vanaf Budapest mee! Jullie kunnen het! Geniet ervan =)

Liefs Mijke

p.s. Ik zie ook geen foto's, klopt dat?

• 31 Augustus 2014 - 13:47

Mik:

Veel succes. Ik kijk uit voor verdere verslagen. Groeten. Mik

• 01 September 2014 - 09:04

Hans En Nel:

Ook van onze kant een goede reis toegewenst natuurlijk, hopelijk is Kees weer vlug de "oude" en kan hij de kilometers weer aan. Niet te veel aan het fietsen denken en vooral genieten van de mooie omgevingen waar jullie fietsen.
    Kees, wel doortrappen, want we verwachten je wel eind september......toch!!!!

• 01 September 2014 - 11:21

Jac:

Toppers - veel succes en wat die pijntjes betreft: ik ken Kees niet als kleinzielig, dus daar komen jullie vast wel weer overheen.
    Uiteraard, foto's zeggen vaak meer dan 1.000 woorden, maar ik las de verslagen immer met plezier, dus ....
    Succes en groet,
    Jac

• 02 September 2014 - 12:21

Angelique Van Den Burg:

lieve Kees en Gerard

heel veel plezier , succes en sterkte weer op deze mooie reis!

liefs angelique