Prosto tak!' - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu Prosto tak!' - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu

Prosto tak!'

Door: Gerard en Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees en Joke

31 Juli 2010 | Nederland, Hoogland

Prosto tak betekent zoiets als
"Pluk de dag of gewoon zo" dit is ons motto voor deze fietsvakantie/tocht naar Santiago de Compostela.
Zondag 1 aug vertrekken om 9:30 uur

Kees en Gerard

Voor mij nog een persoonlijke noot.

Op weg naar St Jacob in Santiago de Compostella

Waarom zou je zeggen, als je net thuis bent van een geweldige fietsvakantie met Joke uit Praag.
De afgelopen twee jaar waren erg ingrijpend voor mij en mijn gezin.
Het stoppen met werk kostte mij meer moeite dan ik dacht.
Als je niet meer werkt en Jasper ook nog grote problemen krijgt en daardoor veel thuis is, was niet altijd even prettig voor ons beide.
Gelukkig gaat het de laatste tijd de goede kant op. Jasper komt er zeker weer boven op.
De laatste periode rondom Rens en Bert Jan waren voor mij moeilijk en niet te begrijpen.
In mei en juni was ik de weg behoorlijk kwijt en dit was erg lastig voor Joke en de kinderen.
Wat de kinderen anders doen in mijn ogen, kan je weinig aan veranderen, maar gaat zoals het gaat, daar achter komen kostte mij veel tijd en energie.
TROTS was ik altijd op mijn werk, gezin en de vele vrienden.
De laatste maanden is de TROTS wat aan het vervagen maar is niet geheel verdwenen en komt na de laatste fietsvakantie met Joke beetje bij beetje terug.
Rens is weer gelukkig in haar huisje en zit weer goed in haar vel.
Dit maakt het voor mij weer een stuk makkelijker.
Deze reis staat in teken om het laatste stukje TROTS weer terug te krijgen en om te zeggen na het omhelzen van St. Jacob in Santiago ik ben er weer.
Samen met Gerard het fietsmaatje van Rome ga ik op weg en zie jullie in september weer.

De groeten Kees

• 31 Juli 2010 - 16:22

Daniel:

Veel fietsplezier toegewenst !

• 31 Juli 2010 - 17:18

Sacha:

Heel heel veel fietsplezier en ga er lekker van genieten. Ik wens jullie heel veel gezelligheid en mooie weer in een prachtige omgeving. We zullen jullie op de tennisbaan missen

Het gaat jullie goed

• 31 Juli 2010 - 17:35

Anja:

Lieve Kees,
    Trots ben ik op jou.
    Wat eerlijk en open. Volgens mij ben jij nog steeds even trots als altijd op jou en de jouwen. Alleen moeten dingen een plaatsje krijgen, en dat gaat jou lukken! Veel lieve fietsgroeten voor Gerard en geniet ervan.
    Dikke kus Anja

• 31 Juli 2010 - 18:14

Leo:

Hoi mannen,

Ook nu weer wens ik jullie een prachtige en voor Kees zeker een "helende" tocht toe naar Spanje.
    Vanachter de pc blijf ik jullie volgen.

Graag mooie verhalen over bergen en afzien!!!, maar vooral ook leuke verhalen van onderweg en alledag.

Toi Toi Toi
    Leo

• 01 Augustus 2010 - 19:22

Renske:

Hoi lieve papa en Gerard,

Wat heb ik toch een emo papa :) hihih :)

Vanochtend jullie uitgezwaaid en nu zijn jullie dan echt onderweg...:)

Veel plezier en ik denk dat je jetser vanavond al gesmaakt heeft :)

Liefs, xxx

• 02 Augustus 2010 - 09:43

Nico:

Jullie een goede reis en kom heelhuids en voldaan terug. Dan kunen daarna een afspraak maken om te gaan varen met de oude knakkers. Nemen we weer een lekker visje mee (haha) fietse Nico

• 03 Augustus 2010 - 08:59

Lammert:

Kees, veel plezier, en val niet teveel af, dan moet ik op de boottocht met nico en mij veel te veel vis aanschaffen om je weer een beetje op gewicht te krijgen, ik weet hoeveel je van vis houdt....(grapje)..

• 03 Augustus 2010 - 19:56

Maria:

Een prachtig stuk schreef je over je zelf en daar alleen al kan je trots op zijn. Dan komt de rest vanzelf. liefs maria

• 05 Augustus 2010 - 08:40

Joke:

Nou daar gaan ze weer. Heerlijk om zo weer weg te fietsen en te weten elke dag ergens anders te zijn. Dat is een van het leukste van fietsvakantie zeiden Kees en ik geen rondjes fietsen maar steeds verder.En elke dag brengt weer wat anders. Santiago is niet alleen het doel maar de reis van elke dag onderweg is het belangrijkste.Nu al in Frankrijk sms ten jullie gisterenavond en nog niet een keer op een camping geslapen....beetje luxe doen hoor mannen.Jullie rustdag in Parijs is volgens mij in het weekend en dan wordt het weer mooi dus wederom genieten. Liefs Joke

• 06 Augustus 2010 - 15:58

Wilma Smits:

Hallo lezers en belangstellende, Ik heb ze de eerste avond een slaapplaats gegeven. Ze hadden nog lekker eten van thuis en zijn hier smorgens weer op tijd vertrokken.Het waren leuke en gezellige Gasten. Nog een leuke foto gemaakt en een goede reis gewenst Die redden het wel. Groetjes wilma

• 09 Augustus 2010 - 18:49

Mijke:

Hoi papa!!!

Een beetje late reactie zo na zuidfrankrijk, maar wat een berichtje, phoe, wel even heftig om te lezen hoor! Ik hoop dat je je na deze tocht weer de oude voelt =) Het komt allemaal goed, met Rens en de kleine en met jasper! Ik zeg soms tegen mensen dat jullie wel een beetje gek zijn dat je elke keer zo ver fietsen, maar eigenlijk vind ik het alleen maar heel knap van jullie =)Nog een hele fijne reis!!!

Liefs