Het is zover - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu Het is zover - Reisverslag uit Hoogland, Nederland van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu

Het is zover

Blijf op de hoogte en volg Kees en Joke

28 Augustus 2012 | Nederland, Hoogland

Na maanden van voorbereiden gaan we eindelijk fietsen. Twee september gaan wij om negen uur op weg richting Kroatië. Onze jubileum fietstocht staat in het teken van het door ons gekozen goede doel, het kinderhuis Hard Heaven In Ghana. Tot eind oktober kunt u nog evt een bedrag storten op giro 2916545 tnv Cj de Ruiter onder vermelding van Kpando.
We bedanken nu al onze gulle gevers oa familie, vrienden, kennissen en in het bijzonder de firma Jurrenco Zonne energie/boilers. U bijdrage geeft ons de extra energie om de fietstocht naar Kroatie te volbrengen.
Zondag 2 september vertrekken wij om negen vanaf de gerstekamp.

Tot de volgende keer ergens onderweg.

Gerard en Kees.

• 28 Augustus 2012 - 19:52

Renske:

hoehoee voor het eerst eerste...

• 28 Augustus 2012 - 19:55

Renske:

succes papa en gerard. jullie kunnen het en hopen dat nog vele sponsoren mogen volgen:-)

• 28 Augustus 2012 - 22:12

Leendert En Hermien:

Beste Kees,
    Begin augustus hebben wij jou en Joke ontmoet in de tapasbar Bispo in Santiago de Compostela. Het klikte onmiddellijk tussen ons vieren en wij hadden veel overeenkomsten. Eén van die overeenkomsten was Ghana. Ook wij hebben een dochter die in Ghana (Agroyesum) vrijwilligerswerk heeft gedaan. Wij zijn er met onze andere dochter op bezoek geweest en hebben gezien dat de kinderen in een weeshuis een slechtere start hebben dan dat wij in Nederland gewend zijn. Toch waren de kinderen daar vrolijk en opgewekt. Iets waar wij van onder de indruk waren.
    Nu gaan jij en je vriend een reis naar Kroatië maken om sponsoren te winnen voor het project in Ghana. Wij wensen jou heel veel succes toe en een goede en veilige tocht naar Kroatië. Enne ... je merkte in Santiago op, dat je mogelijk door gaat naar Dubrovnik. Voor ons is dat een bijzondere plaats. Daar hebben wij elkaar 39 jaar geleden voor het eerst ontmoet. Een vakantieliefde dus. Wij gaan je volgen!
    Nogmaals: goede reis.
    Hermien en Leendert

• 29 Augustus 2012 - 08:52

Marjolijn:

Hoi pap en Kees,

Jeetje, het is nu alweer zo ver, jullie fietstocht start bijna!! Leuk, we gaan jullie volgen!! In de eerste plaats weer heel veel plezier gewenst en hoop dat het weer net zo goed gaat als de vorige keren. Tot zaterdag!
    Kus Marjolijn & Ivor

• 29 Augustus 2012 - 08:56

Erik Schepers:

Kees en Gerard,

ik wens jullie heel veel fietsplezier toe en dat jullie maar veel donaties binnen mogen krijgen voor het goede doel.

jullie krijgen bij deze, net als elke andere fietstocht die jullie gedaan hebben, mijn respect.

gr. Erik Schepers

• 29 Augustus 2012 - 22:15

Fred En Marja:

Kees en Gerard,
    Zoals jullie weten zit onze dochter jessy met haar gezin in Kpando en is Mijke daar geweest. Veel verhalen over en weer hebben we gehad en we begrijpen dan ook dat je daar door geraakt wordt en vinden het fantastisch dat jullie voor een goed doel op de pedalen gaan. Uit ervaring weten wij dat het een extra dimensie aan de tocht geeft. Uiteraard is een donatie onderweg en we hopen dat jullie het (goede) eind doel bereiken. Veel succes en goed fietsweer toegewenst!
    Marja en Fred

• 30 Augustus 2012 - 23:13

Sacha:

Kees en Gerard,
    Geniet van het afscheidsetentje uit Kroatie van Janja en daarna een hele mooie tocht naar Kroatie
    De lach en de humor scheppen nieuwe ruimten voor ongekende levensvreugden
    Het is een verloren dag, de dag waarop je niet gelachen hebt. Dus heel veel lach op de fiets toegewenst.

• 02 September 2012 - 11:51

Theo Van Wegen:

Gerard en Kees veel sterkte en uithoudingsvermogen toegewenst. Petje af en een diepe buiging voor jullie toer. Vergeet de humor niet, maar dat zal wel lukken jullie kennende. Proef van de mensen en de cultuur onderweg. En bovenal: blijf gezond.
    Knuffel Theo

• 05 September 2012 - 17:58

Piet En Dineke:

Hoi kees en gerardik hoor van joke dat het goed gaat. rit.
    Veel succes met jullie

• 05 September 2012 - 21:24

Jelly En Herre:

Hallo Gerard en Kees,
    Intussen zullen jullie al aardig ingefietst zijn. We hebben jullie een voorsprongetje van 5 dagen gegeven, dus als wij vrijdag vertrekken, zullen we jullie zaterdag of zondag ergens tegen moeten komen. Tenzij jullie op te smalle paatjes fietsen. In ieder geval heel veel succes en plezier tijdens deze super lange tocht en tot ziens ergens.