Kees en Gerard op weg naar rome: dag 24 - Reisverslag uit Verona, Italië van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu Kees en Gerard op weg naar rome: dag 24 - Reisverslag uit Verona, Italië van Kees en Joke Ruiter - WaarBenJij.nu

Kees en Gerard op weg naar rome: dag 24

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kees en Joke

15 September 2008 | Italië, Verona

Maandag 15 september Bardolino naar Verona 34 km
Gaan we wel of gaan we niet? dat was vanochtend de vraag toen de regen opnieuw weer uit de hemel kwam.
Nadat Kees bij de receptie het weerbericht had bekeken besloten toch maar op weg tegaan, regenjassen en rainlegs weer aan.
Dit keer geen fraaie vergezichten maar alleen maar regen, soms hard daar weer zachtjes. Na twee uur kwamen we aan in de jeugdherberg van Verona. Na het douchen vlug de stad verkennen en onze site weer bijwerken. De fotos zijn er nu ook opgezet en wij gaan eten en nog wat jetses drinken

• 15 September 2008 - 18:00

Cheiz:

Ha Zeral en Ceez,
    Tsja, zonder regen natuurlijk ook niet die fraaie natuur, toch moedig dat jullie jezelf op post pensioen leeftijd nog zo sportief gedragen.

Je moet die jetses immers ook verdienen.

Groeten van Cheiz, de ideale schoonzoon

• 15 September 2008 - 18:34

Ronald M:

RAKKERS,
    Ja nu gaan de berichten elkaar helemaal snel opvolgen.

Ik hoor mezelf hier denken ZE ZIJN ER BIJNA..

En ik weet dat jullie er ook helemaal zullen komen..

COMPLI's.....
    Geen blaren op de billen
    en maakt de lever niet te veel opschoon overuren?

Weet dat heel Nederland trots op jullie is!

• 15 September 2008 - 19:43

Theo En Piet :

hoi mannen,

wat goed dat jullie al helemaal in vreona zitten ,nog ff en dan in rome .hoop dat jullie nu ook wat mooie droge dagen krijgen .lezen elke keer weer met plezier jullie belevenissen .
    groetjes uit krimpen aan de lek ,theo en piet

• 15 September 2008 - 21:41

Debbie:

Hallo Kees en Gerard,

Wat een prestatie. Door weer en wind trotseren jullie de bergen. Kan me voorstellen dat die jetses dan nog lekkerder smaken! Proost ;-)

Groeten, Debbie

• 16 September 2008 - 15:20

Mijke:

Hoi papa en Gerard,

Het is echt een beetje gek om jullie zo op de fietsen in de bergen te zien! Echt super knap! Zijn maar weinig mensen die dat nadoen hoor =) Laten jullie je lichaam ook weleens herstellen van alle jetzes!? Succes nog!! Het klinkt iig allemaal heel goed!!! =)

Liefs mijke

• 16 September 2008 - 17:03

Opa:

We zitten met z'n drieen op het kantoor jullie reisverslagen te lezen.
    Heel mooi om dat op deze manier te volgen.
    Heel veel plezier en hou je haaks en niet te veel drinken (zegt Opa).
    Doe voorzichtig en let goed op elkaar.

Heel veel plezier nog

Opa, Karin, Jan

• 16 September 2008 - 17:33

Janja En Joke:

nou de vliegtuigen zijn geboekt hoor (dank je marjolijn) en nu dus wel dit tempo volhouden hoor dan staan wij in Rome jullie op te wachten... liefs janja en joke

• 16 September 2008 - 17:40

Marja En Fred:

kees en gerard, geweldig die bergen en dan lekker langs de adige dalen. het roept veel herinneringen bij ons op. wij weten zeker dat jullie later met veel plezier aan deze tocht terugdenken. arriverdercie ciaooooooooo

• 16 September 2008 - 18:09

Nienke En Cees:

Hallo Gerard en Kees. Jullie gaan echt hard!!!! Ma en Janja zijn al helemaal bezig met jullie ophalen (en wij dus ook... met halen en brengen). Maar fijn te horen dat alles goed gaat en dat het fietsen lukt. Nu nog wat minder regen en dan is het helemaal feest.
    Tot snel!!

Groetjes Nienke en Cees

• 16 September 2008 - 18:25

Sonja En Adriaan:

Hallo Gerard en Kees,

Wat jammer van het weer bij jullie. Jullie schieten al wel lekker op.
    Adriaan en ik vertrekken zaterdag naar China. Nee heren niet op de fiets. Het is wel de bedoeling om in China een aantal fietstochten te maken. We zullen dus aan jullie denken als we op de chinese fietsjes stappen. Veel succes verder en we volgen jullie weer.

Groetjes Adriaan en Sonja

• 17 September 2008 - 15:53

Nienke:

Wat goed zeg! Jullie zijn al in Italie!
    Nog ff volhouden. Ik ken ook nog wel een liedje dat je kunt zingen: "we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal!"
    En wat leuk dat Janja en Joke naar jullie toe komen!

Groetjes Nienke

• 17 September 2008 - 17:59

Daphne:

GEWELDIG, wat mooi zeg. Wel jammer van de regen natuurlijk, maar de foto's zien er geweldig uit. En dat voor die ouwe mannen met een geest van een 20-jarige. Super ben trots op jullie.

Kus Daf

• 17 September 2008 - 18:59

Marjolijn:

Vluchten zijn geboekt, nu nog op tijd in Rome aankomen. De terugvlucht vindt plaats op zondag 28 september om 11.55 vanaf vliegveld Rome Ciampino. Fietsen goed inpakken:)
    Tot snel!! Dikke kus Marjolijn

• 18 September 2008 - 14:15

Anja:

Heerlijk Rome komt in zicht! Dat moet fantastisch zijn. Dai dai, dai va benne ragazzo mio, perfecto, bravo, bravo...eccola,eccola, moi bravo raazzo, caro mio, ecolla, bravo.!!! Vrij vertaald: Kom op, kom op! goed gedaan, perfect. Naar het doel! daar komen ze. Goed gedaan. Je weet vreemde talen is niet mijn specialiteit maar een aanmoediging in het mooie Italiaans hebbben jullie verdiend!
    Anja

• 18 September 2008 - 18:43

Evelyn Renia:

Verona!! Dat is bekend terrein voor mij. Wat leuk om de Arena weer even te zien. Prachtig. Zijn jullie al bij de Arena geweest? Overdag kan je erin (gratis). De moeite waard!

• 18 September 2008 - 21:14

Daniel:

jaja ook regen hoort erbij !! Fietsuhhh

GR. xx Daniel

• 19 September 2008 - 20:23

Joke:

hoi die gerard en kees dat was even spannend allemaal om te horen dat Renske in het ziekenhuis lag. Maar nu haar blinde darm eruit is gaat het weer goed. Opknappen nu weer en jullie hebben haar alweer even aan de telefoon gehad. Morgen komt ze waarschijnlijk weer naar huis. Alles weer onder controle hier en voor jullie succes morgen in de bergen en hopelijk dat jullie wat meer kunnen genieten van het uitzicht want met regen is dat toch wel wat jammer.. doei mannen

• 20 September 2008 - 09:04

Rob:

hallo mannen, ik krijg met de dag meer respect voor jullie. hoop vooral dat jullie de laatste week wat beter weer hebben en de wind in de rug! let vooral goed op het verkeer want die italianen rijden als gekken. Veel plezier nog en succes. Groet Karin en Rob